15 Nisan 2013 Pazartesi

Gün - 7 : Build Chest & Tris.

İlk haftayı devirdikten sonra yeniden göğüs ve triceps çalışma zamanı.

body beast build chest
Geçen haftaya göre daha azimli, daha özgüvenli ve daha ağrılı başladı yeni hafta. İlk haftayı firesiz devirebileceğimi pek düşünmüyordum açıkçası ama bir şekilde devam ediyor.

Henüz ölçülerimi ölçebilecek cesaretim yok açıkçası. Daha gözle görünür bir değişiklik olmadan da yazmak istemiyorum.

body beast build tris
Çalışmaya dönecek olursak; ne yapacağımı biraz daha bildiğimden daha bilinçli çalıştım.Hangi ağırlıkla çalışmaya başlayacağımı biliyorum ve ne zaman ağırlık arttırımı olacağını bildiğimden geride kalma gibi bir problem kalmadı.


Bir de ilk hafta kas ağrıları derdi kalmadığından daha bir korkusuz çalışıyor insan. Ve yeni ağırlıklar da deneyebiliyor. Ama bu denemeler bazen aşırı zorlamadan dolayı küçük sakatlanmalara da sebep olabiliyor. O yüzden birazcık daha dikkatli davranmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder