13 Nisan 2013 Cumartesi

Gün - 5 : Beast Abs.

Karın çalışması günü.

Gereken malzeme üzerine uzanabileceğiniz bir mat ve bir ağırlık. Evet ağırlık yanlış anlamadınız. Birkaç yerde ağırlık kullanılıyor.

body beast beast abs
Vücudun diğer bölgelerini hallaç pamuğu gibi attıktan sonra geriye kalan son kas grubunu çalıştırmaya geldi sıra. Ben de bu düşünceyle ve biraz gönülsüzce açtım çalışma videosunu çünkü karın egzersizlerinin ertesi günü tam bir işkencedir. Oturamazsın kalkamazsın, tuvaletini bile rahat yapamazsın.
Ama ne göreyim? Video süresi sadece 13 dk. Önceden karın çalışması olayını Tony'nin eşliğinde P90X ile becermeye çalıştığımdan ve sağolsun Tony yaklaşık yarım saat boyunca annesinin kulaklarını çınlattırttığından insanın çalışmaya korkarak yaklaşması normal oluyor.

Tabi süre kısa olunca çok da zorlayıcı olmuyor. Hatta terlemeye fırsat bulamadan bitiyor. Zevkle dalıp bi çırpıda bitirebileceğiniz bir bir egzersiz.

Edit: Çalışma tablosunda bugün için tüm vücut kardiyo çalışmasıyla karın egzersizini aynı güne yazmışlar. Ben de ya onu ya da onu yapabilirsiniz diyorlar zannettim. Acaba ikisini birden mi yapacaktık ya?!

1 yorum:

  1. bn de satın almak istiyorum nereden alabilirim acaba:D evolikanf@hotmail.com

    YanıtlaSil