14 Nisan 2013 Pazar

Gün - 6 : Rest


Yatış...

Bugün tatil. Dinleniyoruz...

Ama yine de boş durmayalım, Body Beast ile ilgili yorum yapalım dedim.

Şimdilik gidişat fena değil. Daha önce birçok evde çalışma egzersizini yok YouTube'dan bulup deneyen yok telefona vs uygulama indirip çabalayan biri olarak bana en uygun olanın Body Beast olduğunu düşünüyorum. Çünkü vücut yapım kilo alımını gerektiriyor. Body Beast'te uygulanan yöntem de bu. Az tekrar çok ağırlık ile kasları uyararak adele artışını tetiklemek.

Bazen ister istemez ukalalık edip bazı hareketlerin farklı olması durumunda daha etkili olabileceğini düşünüyorum ama değişikliğe gitmiyorum. Çünkü birincisi bu adam dünyada bu alnda isim yapmış bir kişilik.

İkincisi beachbody.com bir çok ihtiyaca ve amaca yönelik farklı kişilere farklı çalışma programları hazırlatmış ve bu işte oldukça uzmanlaşmış, kendi doktorları vs olan profesyonel bir site o yüzden de bu çalışmaların muhakkak ikinci bir göz tarafından gözden geçirildiğini düşünüyorum.

Üçüncü olarak da çalışma programı 3 farklı bölüme ayrılmış : build, bulk, beast. Henüz build bölümünde olduğumdan ve diğer bölümleri inceleme fırsatım olmadığından yorum ya da değişiklik yapıp daha sonra pişman olmaktansa Sagi ne diyorsa o şekilde çalışmaya devam ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder